Vesileppiksen leiri

• pe-su 1.3.11.2024

Junnuryhmälle suunnattu leiri, jossa otetaan ensikosketukset talven hiihtokauteen putkiolosuhteissa. Hiihtoharjoittelun lisäksi myös muuta monipuolista liikuntaa kylpylässä polskimista unohtamatta. Matkaan lähdetään yhteisellä bussikyydillä perjantaina klo 13 ja paluu sunnuntaina noin klo 17.30. Alustava leiriohjelma tarkentuu vielä lähempänä leiriä.

Bussimatka Leppävirralle ja takaisin on leiriläisille ja mukaan lähteville perheenjäsenille veloitukseton. Hauhon Säästöpankkisäätiö tukee leiriä bussikuljetuksen muodossa. Lisäksi seura kustantaa urheilijoille toisen majoitusyön, perheenjäsenet lähtevät itsemaksavina mukaan.

Hinnat  4-12 v  / 13-16 v / aikuiset;  6 hh:  73 € / 75 € / 79 €, 5 hh:  75,50 € / 77,50 € / 81,50 €, 4hh: 78,50 € / 80,50 €  / 84,50 €, 3 hh: 84 € / 86 € / 90 €, 2 hh: 95 € / 97 € / 101 €, 1 hh: - / - / 131 €

Hinta sisältää majoituksen, aamiaisen, kotiruokatyyppiset lounaan (myös lähtöpäivänä) ja päivällisen (myös tulopäivänä) sekä hiihtoareenan, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön.

Mikäli paikkoja jää, mukaan voivat ilmoittautua myös nuorten ryhmäläiset. Jos mukaan lähtevä nuori osallistuu myös seuran lumileirille Vuokatissa, maksaa hän Leppiksen majoitusmaksut kokonaan itse.

Ilmoittautumiset oheisella lomakkeella su 29.9. mennessä. Kaikki leirille lähtevät ilmoitetaan omalla lomakkeella. Myös leirille nimetyt valmentajat ilmoittautuvat lomakkeella.

Seura hoitaa kaikki leirin maksut leiriä edeltävästi. Omavastuuosuudet laskutetaan aiemmin tekstissä mainitun mukaisesti leirin jälkeen postitse toimitettavilla laskuilla.