Hämeenlinnan Hiihtoseuran 100-vuotisjuhlagaala

11.10.2024

Hämeenlinnan Hiihtoseuran 100-vuotisjuhlaa vietetään Hämeenlinnan raatihuoneella lauantaina 16.11. klo 17.00 alkaen.

Kutsut seuran jäsenille, yhteistyökumppaneille ja kutsuvieraille on lähetetty sähköpostitse. Kutsuissa tarkemmat tiedot juhlasta ja juhlaan ilmoittautumisesta.

Juhlan pukukoodi on tumma puku.

Tervetuloa!

Illallisen buffetmenú

Alkumalja: kuohuviini tai alkoholiton kuohuviini

Alkuruoka: värikästä vihersalaattia ja karpalokastiketta (G,M), talon savulohta ja smetanavaahtoa (G,L), maalaissalaatti ja sinappikastiketta (G,L), lehtikaali-juuressalaattia (G,M), paahdettua punajuurisalaattia (G,L) rosmariini-focaccia (M)